مرگ مرتضی پاشایی

منوی اصلی


نویسندگان

...

آرشیو موضوعی

ورزشی

مناسبت ها

یک نکته از هزاران نکته

جدیدترین رکوردها

سیاسی

مطالب زیبا و خواندنی

مذهبی

علمی

اخبارها

فیسبوک

طنز

دانلود ها

سنگر مجازی

سنگر مجازی

داعش

اس ام اس

برنامه اندروید

بازی اندروید

لینک دوستان

سنسی کشفی

♠کسب درآمد واقعی♠

هر چی بگی

مطالب فان

مطالب جالب و خواندنی

کپی پیست کن

مطالب بامزه و خنده دار

ماشین جی تی آی

دبیرستان امام خمینی

مطلب توپ

طوفانی بخند

اموزش کد وبلاگ نویسی

مطالب زیبا و خواندنی

آموزش فوتوشاپ

دانلود اهنگ جدید

ایستگاه آموزش

گروه اموزشی آلم

جزوات کنکوری

قالب وبلاگ

کد های زیبا سازی وبلاگ

سنگر مجازی

اپلود عکس

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی... و آدرس dodotacharta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 630
بازدید کل : 10863
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

هرچی که بگی تو این وبلاگ هست!


لوگوی دوستان


بر چسب ها




مرگ مرتضی پاشایی

شنبه 24 آبان 1393

به گزارش مشرق، این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مرتضی پاشایی در هنگام مرگ 30 سال سن داشت. وی دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و این هنر را از 14 سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی که پیشتر چند بار دربیمارستان بستری شده بود ، در ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری راهی بیمارستان شد.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مجری مراسم تشییع مرتضی پاشایی مشخص شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشرق، مراسم تشییع مرتضی پاشایی فردا(یکشنبه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. قرار است احسان علیخانی مجری مراسم تشییع این هنرمند باشد.

مجری مراسم تشییع مرتضی پاشایی مشخص شد

"احسان علیخانی" تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل در ارتباط تلفنی با برنامه گلخانه در خصوص "مرتضی پاشایی" گفت: در ابتدا به خانواده محترم و صبور پاشایی تسلیت میگم، چراکه در تمام روزهای سخت فرزندشان صبور بودند و تکلیف ما این است که شرایط آرامی را برای خانوادش فراهم کنیم. من از سال ۹۲ با او دوست شدم و او تیتراژهای برنامه سه ستاره و ماه عسل را خواند. شب تاسوعا تا دیر وقت پیشش بودیم و او هم هنوز هوشیار بود، مرتضی یک حسرت بزرگ داشت آن هم  رفتن به کربلا و نجف بود و حتی ویزایش هم آماده بود.
 
به گزارش مشرق؛ "احسان علیخانی" تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل در ارتباط تلفنی با برنامه گلخانه در خصوص "مرتضی پاشایی" گفت: در ابتدا به خانواده محترم و صبور پاشایی تسلیت میگم، چراکه در تمام روزهای سخت فرزندشان صبور بودند و تکلیف ما این است که شرایط آرامی را برای خانوادش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من از سال ۹۲ با او دوست شدم و او تیتراژهای برنامه سه ستاره و ماه عسل را خواند.

علیخانی تصریح کرد: امروز روز سختی بود، من ساعت هفت صبح بیمارستان به ملاقاتش رفتم و تا برگشتم ساعت نه خبر فوتش را فهمیدم و آخرین قاب تصویری که از صورتش به ذهنم مانده لحظه ای است که با توجه به مریضی اش هنوز لبخند میزد.

وی اظهار داشت: شب تاسوعا تا دیر وقت پیشش بودیم و او هم هنوز هوشیار بود، مرتضی یک حسرت بزرگ داشت آن هم  رفتن به کربلا و نجف بود و حتی ویزایش هم آماده بود.

علیخانی اضافه کرد: مرتضی بی اندازه صبور بود و تسلیم محض شرایطش شده بود وقتی ازش پرسیدم تو چه فرقی با ما داری؟ گفت "من هیچ فرقی نکردم فقط از هر ثانیه ی زندگیم از نگاه مادرم گرفته تا همه چیز لذت میبرم".

وی گفت: من در فضای مجازی فیلم ها و عکس های از لحظه های آخر مرتضی دیدم تو را خدا خانواده مرتضی را برای لحظه هایی رهایشان کنیم بگذاریم در آرامش باشند.

علیخانی افزود: خوشا به حال مرتضی که این قدر با عزت و آبرو رفت.

وی در پایان گفت: آدم هایی ماندگار می شوند که دردی دارند و تیراژ پایانی ماه عسل زمزمه های حال و روز خود "مرتضی پاشایی" بود.
 
به گزارش خبرنگار مشرق،در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ عده ای با برگزاری برخی تجمعات بدون مجوز حاشیه هایی ایجاد کرده اند که همین امر باعث شده مدیر برنامه ها و خانواده مرتضی پاشایی با صدور یک بیانیه درباره این حواشی و مواضع رسمی شان توضیحاتی ارایه کنند.

در متنی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است: «از همه ملت ایران و طرفداران مرتضی پاشایی که در غم خانواده آن مرحوم سهیم هستند تشکر می کنیم و بر خود لازم می دانیم چند نکته مهم را اعلام داریم:

1.طرفداران مرتضی پاشایی کسانی هستند که شفای وی را از طریق برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل می خواستند.

2.شخص مرتضی پاشایی عاشق اهل بیت و اسلام و معنویت و مردم بود.

3.خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.»

همچنین پدر مرتضی پاشایی به خبرنگار مهر گفت: ما از اینکه برخی افراد از ابراز احساسات مردم سواستفاده کرده و برخی اجتماعات را به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع حاشیه ای نیستند.

وی همچنین از همه مردمی که پسرش را در دوران بیماری تنها نگذاشته و از زمان درگذشت وی نیز دلسوزانه در غم آنها شریک بوده اند، قدردانی کرد.

این خواننده جوان صبح امروز جمعه 23 آبان ماه پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

عکس/ مرتضی پاشایی در کنار پدر و مادر

به گزارش مشرق، پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.


در این بین پدر مرتضی پاشایی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت نیز گفت: ۱۵ آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ‌‌نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری‌اش را شکست دهد. هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می‌شنوم، یاد خاطراتی می‌افتم که نمی‌شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می‌شنوم، به فکر فرو می‌روم.

 
وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می‌شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.
 
در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.
 
مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مناسبت ها، ،
:: برچسب‌ها: مرگ مرتضی پاشایی, مرتضی پاشایی,

نوشته شده توسط ... در ساعت 20:28



درباره



بارالها... از كوي تو بيرون نرود پاي خيالم نكند فرق به حالم چه براني،چه بخواني ... چه به اوجم برساني چه به خاكم بكشاني ... نه من آنم كه برنجم نه تو آني كه براني.. نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي در اگر باز نگردد... نروم باز به جايي پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي كس به غير از تو نخواهم چه بخواهي چه نخواهي باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهي
miladseifi2015@gmail.com


مطالب پیشین

کاریکاتوری در مورد کنکور سراسری
اخبار کامل کنکور سراسری 94
(کاریکاتور) توافق لوزان!
واکنش احمدی نژاد به توافق لوزان +عکس
توافق لوزان سویس
اینطوری فرمون میدناااا
مراسم خواستگاری این روزه
غم نان...
تفاوت بین عذرخواهی مردها و زن ها
حجاب..
قابل توجه دشمنان وطن...
ترسناک ترین سقوط آزاد در جهان (عکس)
سال نو بر تمام ایرانی های با غیرت مبارک باد
فرا رسیدن دهه اول فاطمیه تسلیت باد
با عرض پوزش
قانون اول فیزیک در کارتون ها
اغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک
شهدات امام حسن عسکری تسلیت باد
ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران (منطقه نفرین شده)
40 قانون عجیب دنیا




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dodotacharta